Rezerwacja ONLINE
REGULAMIN OBIEKTU SKAŁKA
KIEROWNIK OBIEKTU będzie wysoko cenić Państwa współpracę w przestrzeganiu regulaminu, służącego zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
I.
- Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba rozpoczyna się od godz. 15:00 i trwa do godz. 11:00 dnia następnego.
II.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość obiektu powinien zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
III.
- W przypadku zarezerwowania pokoju i uiszczenia opłaty za pobyt, Gość obiektu może wskazać na swoje miejsce inną osobę, która będzie mogła skorzystać z pokoju po uzyskaniu uprzedniej zgody obiektu i dopełnieniu obowiązku meldunkowego.
- Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do godz. 22:00
IV.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z Usług obiektu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. obiekt może odmówić dalszego świadczenia Usług osobie, która naruszy tą zasadę. Osoba zameldowana w pokoju ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju zabór własności obiektu, uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotó w wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.
- obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu, na osobie Gościa, pracownikom, osób w nim przebywających albo też w inny sposób zakłócił spokój lub funkcjonowanie obiektu.
V.
- obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanieich w recepcji, co umożliwi Kierownikowi obiektu natychmiastową reakcję.
VI.
- Na życzenie Gościa obiekt nieodpłatnie świadczy następujące usługi:
·udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
·budzenie o zaplanowanej porze;
·przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Recepcji – 50 PLN (doba)
·przechowanie bagaż (obiekt może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż data pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego);
VII.
- Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-851 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
VIII.
- Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów, mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu (sejf w recepcji).W przypadku utraty lub uszkodzenia przedmiotów, o których mowa powyżej, odszkodowanie nie przekracza sumy ustalonej zgodnie z przepisami art. 846-851 Kodeksu Cywilnego.
IX.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Osoby do 14 roku życia na terenie hotelu nie mogą pozostawać bez opieki dorosłych.
- W restauracji i innych punktach gastronomicznych oraz lobby barze, Goście nie mogą przebywać w szlafrokach, strojach plażowych itp.
X.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi oraz wyjąć kartę magnetyczną z czytnika.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach hotelowych: grzałek, żelazek i czajników elektrycznych i innych podobnych urządzeń, niestanowiących własności obiektu.
XI.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na koszt Gościa na wskazany przez Gościa adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 14 dni.
XII.
W przypadku anulacji rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi. Wpłata zadatku jest jednoznaczna z zapoznaniem się z treścią potwierdzenia rezerwacji. W przypadku braku wpłaty zadatku do określonego wyżej terminu Obiekt zastrzega sobie prawo do anulacji rezerwacji.
W tytule wpisując imię i nazwisko oraz termin pobytu
Numer konta bankowego: 76 2490 0005 0000 4500 9793 7582
Parking hotelowy jest monitorowany, niestrzeżony.
W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
W Restauracji oraz podczas obiadokolacji obowiązuje godny ubiór.
W celu zapewnienia dogodnych terminów zabiegów SPA, prosimy o bezpośredni kontakt przed przyjazdem z recepcją SPA: +48 796 427 838
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.
Dane osobowe są przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. obowiązującym od dnia 25 maja 2018 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Masz pytania?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Zieleniec 46, 57-340 Duszniki Zdrój
Lex Kamilek
Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 15 lutego 2024 roku w życie weszły zmiany w Kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, mające na celu zwiększenie ochrony małoletnich ofiar przemocy (tzw. Ustawa "Lex Kamilek"). Nowe przepisy zobowiązują m.in. przedstawicieli branży hotelarskiej do weryfikacji relacji między dorosłymi gośćmi, a dziećmi, tj. ustalenia, czy dorosły to rodzic/opiekun prawny dziecka oraz czy dziecko nie jest narażone na niebezpieczeństwo.
WAŻNA INFORMACJA:
Jeśli dziecko objęte rezerwacją przyjedzie do hotelu i będzie meldowane przez osobę niebędącą jego rodzicem ani opiekunem prawnym, pracownik recepcji jest zobowiązany zażądać od tej osoby OŚWIADCZENIA RODZICÓW/OPIEKUNA PRAWNEGO O ZGODZIE NA POBYT DZIECKA POD OPIEKĄ DANEJ OSOBY.
Dotyczy to zarówno osób niespokrewnionych z dzieckiem, jak i np. dziadków czy wujków, którzy nie są jego opiekunami prawnymi w danym momencie.
Prosimy o wyrozumiałość wobec naszego personelu, który zgodnie z nowymi przepisami ma obowiązek weryfikować relacje między dzieckiem, a dorosłymi towarzyszącymi mu w hotelu. Działamy przede wszystkim z myślą o bezpieczeństwie Państwa dzieci.